hi5

الاثنين، أكتوبر 26، 2009

يا بخت اللى حبك




بحسد اللى حبك 
يا بخت اللى حبك
مين يشوفك حبيبى
ويقدر فى يوم ما يحبك
انا من زمان شفتك
من زمان اوى عرفتك
من زمان كنت اتمنى احبك
من اول يوم حبيتك
من وقتها ولا عمرى نسيتك
من يومها كنت اتمنى اكون معاك
ام عيالك حبيبتك فى بيتك
يا بخت اللى حبك يا عمرى
بس اعمل ايه فى قدرى
مكتوب احبك متحبنيش
احس بيك متحسنيش
وابقى قدامك ومتشفنيش
ومرت السنين سنة ورا سنة
يا نفسى كفاية متلومنيش

العيب انى داريت
خفت وجريت
وبحب من طرف واحد رضيت
ودلوقتى مش فاضلى
غير حسرتى من زمان انتهيت
يا بخت اللى حبك حبيبى
يمكن كان الحال غير الحال
لو ما كنت فى يوم خبيت

هناك 3 تعليقات:

  1. الله كلمات جميله جدا والله الف مبروك يا جيهان انا فرحتلك منكل قلبى ربنا يوفقك يارب

    ردحذف
  2. الله كلمات جميله جدا والله الف مبروك يا جيهان انا فرحتلك منكل قلبى ربنا يوفقك يارب

    ردحذف
  3. أتمنى من الله أن تزدهرى وتسطعى فى سماء الشعر كالشمس المشرقه وفقكى الله يا جيهان

    ردحذف