hi5

الاثنين، مارس 02، 2009

مش احساسى اللى قالى


مش احساسى اللى قالى انه حيبيع

انا اللى قلت لاحساسى انه زى غيره مهواش حمل وديع

مش انا اللى كذبت على نفسى

نفسى هى اللى كذبت عليا لما قالتلى كملى معاه وبلاش عليا تقسى


وانهاردة فرد جناحاته واول ما حب يطير

طار وراح لغيرى انانى معندوش صحيح ضمير

وقبل ما يمشى خلانى ولا حاجة

خلانى احس انى اليه حفضل محتاجة

وافتكرت ان الدنيا حتتغير معاه

لاقتنى بتمنى الموت وانا فى عز هواه

مين يقول ان الحب يبقى مليان جروح مليان اهااااات

ليه أعيش نفسى فى حوارات فى متاهات

ولا عايزة حبه ولا عمرى حفكر فيه ولا فى اللى فات

انا بيه من غيره عايشة وهو مش حيعيش

حيفضل مبسوط وبحياته حيهيص

لكن بكرة يعرف قيمتى لما الزمان يعمل فيه عملته

لما يلاقى حد بيضربه بعزم ما فيه بكل قوته

ضربة تتقضى عليه ضربة تموته

طز فيك يالى كنت حبيبى

ولا حفتكرك فى يوم بحمد ربى انك مش نصيبى

والدنيا مش حتقف عليك انت وخلاص

فى مليون غيرك يستاهلو الحب والاخلاص

بس عايزة اقولك حاجه قبل ما تمشى






ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق