hi5

الاثنين، ديسمبر 22، 2008

كلام من القلب مش رباعيات بس انا بحب اشوف صورته قصادى


يا مرخص الغالى ما تُبص قُدامك 
    مَلكشى فى الغالى ولا العمى صابك
ياما قلوب إتعمت متأخر أوى إتعلمت 
طبع الرخيص الندم والغالى يِبقالك



مين داق هناه وشافه مين ده اللى يوم ينساه
دة مفيش قلوب خافوا من حب يسوى حياه 
مين اللى ساب فرحه وإختار فى يوم جرحه
غير اللى كان عاشق الجرح يوم م نداه




جرح القلوب يا إخوانا .. دى حاله عَرضيه 
واللى جرحنا فى يوم .. مسير يجيله يوم 
دة مفيش قلوب فى الدنيا .. م الجرح مَعفيـه

هناك 5 تعليقات:

  1. رباعياتك جميله اوى ياجى جى
    الله عليكى

    ردحذف
  2. متحرمش منك يا مها ودايما تشجعينى كدة بجد هى رباعيات ولا مجرد كلمات اوقات كتير بحس انها ابعد ما يكون عن الرباعيات

    ردحذف
  3. ◕‿◕ جمال جدا طبعا ومش مها بس اللي بتقول كده يعني .. بس يا سلام لو حضرتك تشيلي صوره عم جاهين وكلمه عجبي .. لان الصوره والكمه حيجبروني اني اقارن .. الرباعيات اللي حضرتك كتباها كلها جميله وافكارها كملان جميله ومفهومه وهادفه .. وان اكنت طويله يعني مش بعرف اخطف كده البيت في نفس وانا بقرا .. هههههههه .. اصلي بصمجي .. ◕‿◕ بصفخ خاصه بقي الرباعيه التانيه .. جميييييله جدا .. اخر رباعيه .. الله بجد .. بس رباعيه الشاب الجدع "مش فاهمها اصلي مش جدع :) .. معلش طولت انا شويتين ◕‿◕

    ردحذف
  4. لا انت جدع وفاهم الرباعية بتقول ايه ومقدرش انى اشيل كلمة عجبى ولا اشيل صورة جاهين مقدرش دى حاجة لا ارداية وبعدين الموضوع اساسا مفهوش مقارنة مينفعش انى اتقارن بيه انا ايه انا بالنسبة ليه ولا حاجة ولا عمرى حكون شى ربعه حتى !!

    ردحذف
  5. عجبى على قلب مفتوح كله فرح وحب وحنان
    فجأة مشى مع الطيار وذاق طعم المر وفقد الامان
    وقال لنفسه انا اللى جبته لنفسى انا الغلطان
    ليه تخليه يا ابن ادم يعيش فى عز فرحته يلعن ابو الزمان

    رباعيات جميلة جداا تسلم ايدك

    ردحذف